Špilberka

17.03.2024 20:00

V neděli jsme s velkým předstihem dorazily do Brna, kde nás lehce rozhodila dopravní omezení (stavba) okolo výstaviště. Takže s menší vyhlídkovou projížďkou jsme trefily na výstaviště. Novinkou bylo placení u vjezdu a bez automatů.

Díky rozpisu kruhů (časový odhad nástupu plemen) jsem věděla, že máme dost času na prohlídku stánků. Času však nebylo tolik, kolik jsem předpokládala a tak jsem s Nubynkou do kruhu utíkala na poslední chvíli. Z rozhodčího jsem měla trochu obavy, protože mi pár kamarádek řeklo, že na něj by nejely. Nu což, Nubka je holka statečná, tak snad to zvládneme. Zvládly jsme. Podrobná prohlídka zubů byla rychlá a tak s poznámkou: „Neměla byste jí tolik krmit“ mohla Nubynka na zem. Pan rozhodčí jí krom slušné izolace vytknul i delší ucho (konečně!)

I tak dal Nubynce V1, CAC, v který jsem doufala a tak jsem jí mohla vyřídit Junioršampiona a Českého šampiona.