MVP Brno

01.02.2023 18:00

Na výstavu do Brna jsme se vydaly na "trénink". Ani tak předvádění, jako prostoru, koberce nebo cizího člověka.

Ačkoliv je Nubynka hodně jiná povaha než Erinka, vypekla mě hned při příchodu ke kruhu. Vyhodnotila, že ten modrý koberec žere mladé psí slečny, jakou Nubynka je a tak se vyvlékla z předváděcího vodítka a hurá za Ličinkou, do bezpečí. Po druhém povedeném pokusu o jiný názor na vstup do kruhu, jsem jí prostě popadla a na ten koberec odnesla. Po zjištění, že ten koberec má zvláštní, ale bezpečnou barvu už začala fungovat, předvedla se slušně. Nechala se prohmatat (trochu méně slušně), ale i zuby ukázala. Z kruhu jsem odcházela s rozpaky a s hodnocením V1, CAJC. Po posouzení další fenky, Wendi z Loštického údolí jsme šli pro formu ještě o další tituly... Jaké bylo mé překvapení, když mi šel pan rozhodčí popřát k titulu BOB. Jakože cože? Necelých 10 měsíců a jemu se líbila víc než dospělý pes a o rok starší Wendi? To jsem vážně koukala. Nicméně, protože to nebyla zas taková ostuda a tréninky potřebujeme, přihlásila jsem už i na klubovku a těšíme se začátkem května do Olomouce :-)